duminică, 12 mai 2013

Crezul optimistului




Astăzi vă prezentăm un text minunat, care ne arată cum putem să fim cu toții feriviti. Primul pas în direcția fericirii este modul optimist de a privi viața, cu tot ce ne aduce ea.
Prin urmare, de ce să nu urmărim un clip ce ne aduce “Crezul optimistului”, împreună cu imaginile tulburătoare ale minunățiilor naturii din Parcul Național Yellowstone?
Îmi promit ….
Să fiu atât de puternic, încât nimic să nu îmi mai poată tulbura pacea interioară.
Să nu mai vorbesc decât despre sănătate, fericire şi prosperitate, cu toţi cei care îmi ies în cale.
Să îmi ajut toţi prietenii să creadă că merită tot ce este mai bun de la viaţă.
Să văd aspectul pozitiv al tuturor lucrurilor şi să îmi transform acest optimism, în realitatea mea personală.
Să mă gândesc numai la ceea ce este bun, să acţionez numai pentru ceea ce este bun şi să mă aştept să primesc de la viaţă, tot ce este mai bun.
Să mă bucur la fel de mult de succesele altora, cum mă bucur de propriile mele succese.
Să uit de toate greşelile pe care le-am comis în trecut şi să nu mă mai gândesc decât la marile realizări ale viitorului.
Să îmi exprim tot timpul bucuria şi să zâmbesc tuturor creaturilor care îmi ies în cale.
Să mă concentrez atât de intens asupra îmbunătăţirii propriei mele fiinţe, încât să nu mai am timp să îi critic pe ceilalţi.
Să fiu prea destins pentru a-mi face griji, prea nobil pentru a mă mai enerva, prea puternic pentru a mă mai teme şi prea fericit pentru a mai permite în viaţa mea, prezenţa necazurilor.
Să mă gandesc la mine însumi, numai in termeni pozitivi şi să proclam acest adevăr lumii întregi, nu prin cuvintele mele, ci prin faptele mele măreţe.
Să trăiesc cu credinţa că întreaga lume este de partea mea, atât timp cât îmi păstrez increderea în aspectele mele pozitive.”

de Christian D. Larson


 

Câteva informații despre Parcul Național Yellowstone

Parcul Național Yellowstone este un dar al naturii și unul dintre cele mai vizitate obiective turistice din lume. Poate fi considerat, de asemenea, o mărturie a intensității furiei pământului, pentru că centrul acestuia a luat naștere în urma exploziei subite a pământului ce a avut loc acum 640.000 de ani.
Parcul este situat în SUA și acoperă o suprafața de 9.000 km de pădure din sudul Munților Stâncoși, 96% din suprafața sa aflându-se pe teritoriul statului Wyoming, 3% acoperind o porțiune din statul Montana, iar 1% aparținând statului Idaho.
Yellowstone s-a format prin acumularea de magmă riolit și este flancat la nord, est și sud de munți ce au altitudini de până la 4.000 m.
Parcul a fost înființat în anul 1872 de către Congresul SUA, legea privind statutul său fiind semnată de Președintele Ulysses S. Grant. Astfel, Yellowstone a devenit astfel primul parc național din lume.
Yellowstone este o zona protejată datorită numeroaselor fenomene geotermale ce au loc pe suprafața sa, acesta găzduind peste 300 de gheizere active, formatiuni de lavă, fumarole, cascade, izvoare termale, lacuri și canioane, ce însumează peste 10.000 de fenomene geotermale. Toate acestea creează un peisaj unic în lume, ideal pentru cei care doresc să descopere frumusețea naturii în stare brută.
Trebuie menționat că gheizerele de pe suprafața Parcului Național Yellowstone reprezintă două treimi din toate gheizerele de pe Pământ.
Parcul este renumit și pentru varietatea vieții sălbatice, în padurile sale trăind 7 specii de ungulate (bizoni, elani), 2 specii de urși (grizzly și negri) și alte 67 de specii de mamifere, 322 specii de păsări și 16 specii de pești. De asemenea, lupul gri este nelipsit.
Flora parcului este foarte variată, în parc putând fi întâlnite peste 1.100 de specii de plante native, mai mult de 200 de specii de plante exotice și alte 400 de specii de thermophile (organisme care trăiesc la temperaturi ridicate de 45-122 C și sunt responsabile de nașterea unor formațiuni foarte colorate că, de exemplu, Marele Izvor Prismatic din Yellowstone).
Una dintre cele mai populare atracții ale Parcului Național Yellowstone este Bătrânul Gheizer Credincios (Old Faithful Geyser). Acesta și-a primit denumirea în anul 1870, fiind astfel primul gheizer din acest parc cu propriul sau nume. Este considerat a fi poate cel mai predictibil gheizer pentru că erupe la interval de aproximativ 91 de minute.
Grand Prismatic Spring (Marele Izvor Prismatic) este una dintre cele mai fotografiate atracții din Yellowstone. Acesta este cel mai mare izvor fierbinte din SUA și al treilea cel mai mare din lume, după Frying Pan Lake (Lacul Tigaie) din Noua Zeelandă și Boiling Lake (Lacul înfierbântat) din Dominica. Izvorul a fost remarcat de geologi în anul 1871 și a primit această denumire datorită coloritului său puternic ce amintește de culorile rezultate în urma dispersiei luminii albe printr-o prismă.
Dacă ajungeți în Parcul Național Yellowstone veți fi cu siguranță spectatori ai Marelui Canion din parc, a cărui frumusețe este copleșitoare. Canionul are o lungime de 32 km și o vechime de aproximativ 14.000 de ani. A fost format ca urmare a procesului de eroziune și nu în urma unei glaciațiuni.
Lacul Yellowstone este, de asemenea, o atracție pe care nu aveți cum să o ratați. Este grandios, dominând peisajul.
Tower Fall (Cascada Turnului) este cea mai populară dintre cascadele Parcului Național Yellowstone. Este situată la o distanță de 17 km nord de Canion și are o înălțime de 40 m. Puteți urma un traseu care vă va duce pe fundul cascadei. Pe timp de iarnă, întreaga cascadă devine un dom de gheață. (informații preluate de la www.topdealshotel.com) 















































Sursa: http://filedelumina.ro/2013/05/12/crezul-optimistului/









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu