miercuri, 6 februarie 2013

15 lucruri pe care nu ai vrea sa le auzi daca ti-ai asculta subconstientul


Atentie : cand citesti acest articol , este posibil sa iasa un fum gri din monitor, fum care este un sistem de aparare proiectat de ego-ul tau pentru a te tine in intuneric. Desubconstientul ego asemenea poti simti o serie de sentimente precum : furie, neincredere, rusine, confuzie, vina, frica, paralizie emotionala, autocriticism, dispret intelectual, un sentiment de amorteala, o stupoare a gandurilor si alte metode pentru a evita adevarul.
Daca reusesti insa sa treci de acest fum si de oglinda propriului ego si sa vezi mult mai adanc in mintea ta, atunci poti descoperi un adevar eliberator despre tine. In mod inconstient cautam anumite tinte in viata , de obicei teluri negative , in timp ce ne prefacem ca se intampla altceva complet diferit. In alte cuvinte , ne pacalim singuri. Ne convingem ca  ceea ce se intampla de fapt , nu se intampla. De exemplu un om care spune ca isi doreste sa manance sanatos , este posibil sa-si doreasca sa se intample exact opusul. Sau o femeie care spune ca doreste sa fie intr-o relatie stabila, sa caute defapt un barbat instabil.
Atata vreme cat ne prefacem, nu exista nici o speranta pentru schimbare. Numai daca o sa recunoastem adevarul vom putea sa ne eliberam.

Pentru a intelege insa cum functioneaza subconstientul este nevoie de curaj.

Si iata de ce: Unele din intentiile noastre si din comportamentele noastre pot fi deranjante. Daca nu credeti ca oamenii sunt capabili de fapte subversive , atunci nu v-ati uitat destul de bine in jur sau in interiorul vostru.
Pentru a vedea cu adevarat ce se intampla  in viata voastra si cu comportamentul vostru, este nevoie sa fiti dispusi sa va uitati peste ego-ul vostru public – „ego-ul” pe care va doriti ca toata lumea sa-l vada. Acest lucru ar trebui sa inceapa cu realizarea ca tu nu cauti intotdeauna ce este mai bine pentru tine sau pentru alti oameni. De fapt este posibil sa fii atras de lucruri negative.  Daca iti doresti sa scapi de astfel de tendinte , atunci trebuie sa le observi.
Iata 15 exemple de lucruri pe care ai putea sa le auzi daca ti-ai asculta subconstientul.
  • Nu-mi place suferinta cronica emotionala. Dar imi plac scuzele pe care mi le confera.
  • Imi exagerez problemele pentru ca acestea sa para imposibil de rezolvat. Atunci , nu mai este nevoie sa ma chinui sa le rezolv.
  • Pretuiesc haosul pe care l-am creat in viata mea. Este cea mai buna razbunare impotriva parintilor mei ingrozitori.
  • Sunt plictisit si fara nici un scop, asa ca tot creez drama ca sa ma amuz. 
  • Imi folosesc barbatul pentru sprijin financiar , desi nu pot sa-l suport. 
  • Am crescut cu rusine si acum ma fac de rusine intr-una. Fac multe lucruri pentru a-mi da motive sa fiu dezamagit.
  • Acel sentiment de gol adanc din interiorul meu , il numesc „acasa” caut implinire in lucrurile care nu ma implinesc (mancare,televizor, alcool, droguri, tigari, relatii fara sens, etc… fac toate astea pentru a tine in viata goliciunea din interior. Nu stiu ce as fi fara ea.
  • Refuz sa am grija de mine pentru ca altii sa o faca.
  • Sunt enervant si gasesc o satisfactie ciudata in atentia negativa pe care o primesc.
  • Nu stiu cine as fi fara acest sentiment de inutilitate, asa ca fac in continuare lucruri care sa ma faca sa ma simt fara valoare, inutil.
  •  Ma tin ocupat pana peste cap pentru a-mi evita casatoria mizerabila.
  • Imi folosesc nevasta pentru sex si mancare desi nu imi pasa deloc de ea.
  • Indiferent de ce fac, gasesc o cale de a ma critica, ca metoda de a tine in viata traditia familiei.
  • Am fost mereu singuratic(a) , asa ca alung toti oamenii de langa mine pestru a pastra asta.
  • Oops, iar am gresit! Asta o sa-i invete minte sa nu se mai astepte la nimic de la mine.
Cel mai mare obstacol in calea schimbarii este sa nu poti vedea  problema.
Majoritatea dintre noi credem ca avem un singur set de probleme (nu avem destui bani, nu avem destula vointa, avem ghinion, nu putem lua deciziile corecte, etc…) cand in realitate avem o cu totul alta problema.  Este ca si cum ne injunghiem in picior si singura problema pe care o observam este ca sangeram. Odata ce o sa observam cutitul in mana noastra o noua realitate isi va face aparitia – si o noua serie de alegeri vor deveni disponibile.
Asa ca opriti-va. Daca i-ati da subconstientului vostru o sansa sa vorbeasca adevarul chiar acum, ce ar avea de spus? Un raspuns sincer inseamna inceputul calatoriei eroului catre iluminare.
Intr-o lume plina de rezolvari superficiale, psihologie de mana a doua si medicamente peste medicamente, adevaratele solutii au ajuns aproape imposibil de gasit.

Solutia insa poate fi la indemana, fiti sinceri, ascultati-va subconstientul.

Surse pentru acest material contin:
www.greenmedinfo.com – subconstientul
http://viataverdeviu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu