miercuri, 21 noiembrie 2012

"Magia dorintelor scrise"


DORINŢELE SCRISE AU O FORŢĂ MAGICĂ 




Stabileşte-ţi un scop şi scrie-l pe hârtie. Oricare ar fi scopul tău, lucrul cel mai important este că ţi l-ai stabilit, aşa că ai ceva către care să ţinteşti, şi că l-ai pus pe hârtie. Există CEVA MAGIC în a scrie pe hârtie o dorinţă.  Atunci când ţi-ai îndeplinit obiectivul respectiv, hotărăşte altul şi scrie-l şi pe acesta. Vei fi pe drumul cel bun!






Robert Cialdini. Într-una din cărţile sale am dat peste aceste rânduri care de altfel mi-au reţinut atenţia. Drept urmare mi-am şi notat fragmentul respectiv. Nu era ceva nou pentru mine, dar totuşi modul lui Cialdini de a spune ceea ce deja ştiam mi s-a părut mai simplu şi mai concis. Am continuat să caut informaţii noi despre importanţa scrierii pe hârtie a obiectivelor. Am extras foarte multe idei interesante şi m-am gândit să le sintetizez aici, astfel încât să foloseşti la rândul tău ce e mai important.

Dorinţele scrise au o forţă magică! DA! Este complet adevărat şi o spun din experienţă personală, nu doar din cărţi (deşi sunt convinsă că dacă mai mulţi înţelepţi spun acelaşi lucru, e clar că ceva adevăr există acolo). De ce este atât de necesar să ne scriem dorinţele, obiectivele şi viziunea de viitor? Ce anume se petrece în Univers când punem pe o bucată de hârtie câteva cuvinte despre ceea ce ne dorim? Iată cele mai importante 8 motive pentru care, după ce vei citi acest articol, vei vrea să-ţi deschizi agenda şi să te pui pe scris :)

1. A-ţi scrie dorinţele pe hârtie te determină să clarifici CE VREI! Dacă poţi pune într-o propoziţie ceea ce îţi doreşti într-un mod simplu şi concis, atunci înseamnă că ai reuşit să stabileşti EXACT ce vrei! Claritatea are o mare putere de atracţie...

2. Scrierea este un proces care activează funcţii importante ale creierului, fapt care duce la un angajament mai puternic din partea ta faţă de îndeplinirea obiectivului propus! Te împinge de la spate (la nivel subconştient) să te mobilizezi în sensul dorit de tine!

3. În momentul în care descrii ce vrei, îţi şi imaginezi. Vizualizezi pe măsură ce scrii, iar creierul nu face diferenţa între imaginaţie şi realitate!

4. Verba volant, scripta manent, cum spun latinii, iar noi adaptând un pic vom spune Gândurile zboară, ce e scris rămâne. De aceea, putem oricând să recitim obiectivul pe care ni l-am propus, de fiecare dată în aceeaşi formă simplă şi concisă. Repetiţia este mama învăţăturii, adică în cazul acesta, subconştientul primeşte mult mai uşor o idee scrisă citită şi răscitită...

5.  Dacă îţi notezi pe o agendă fiecare scop în parte, acest lucru îţi permite să te autoevaluezi, adică să verifici ce progrese ai făcut de la o lună la altă sau de la un an la altul.

6. Energetic vorbind, dorinţele scrise au o putere explozivă deoarece activează un lanţ favorabil de evenimente care îţi pot schimba viaţa radical!

7. Când îţi pui pe hârtie ceea ce vrei sau ce viziune de viitor ai, faci spaţiu în minte pentru informaţii noi. Te eliberezi de necesitatea de a memora şi a-ţi reînnoi iar şi iar obiectivele.

8. Te vei deosebi de majoritatea oamenilor care au visuri, dar nu şi obiective clare. Te vei număra printre cei care POT face orice îşi propun şi chiar FAC!

Este pur şi simplu o forţă care ne depăşeşte imginaţia, în sensul cel mai frumos posibil. Mi se pare o binecuvântare pentru că a-mi scrie obiectivele şi viziunile pe hârtie îmi aduce atâtea alte beneficii... În primul rând, pentru mine este o plăcere să deschid agenda şi să scriu despre ceea ce îmi doresc. Uneori, creez scenarii scurte... îmi imaginez câteva secvenţe din viitor în legătură cu ce doresc să obţin şi trăiesc aceleaşi emoţii şi bucurii ca şi când totul devine real chiar în momentul în care scriu. Bineînţeles, capacitatea de a simţi fizic ACUM o fericire pe care urmează să o experimentezi ţine în primul rând de intensitatea cu care îţi doreşti lucrul respectiv. 

Încearcă şi tu, dacă nu cumva o faci deja (caz în care te felicit!) Vei vedea, cu puţină răbdare, ce forţe magice se pun în mişcare când îţi scrii dorinţele şi obiectivele! Vei fi pur şi simplu la fel de entuziasmat ca şi mine şi ca mulţi alţi oameni care cunosc puterea magică a scopurilor scrise. Îndrăzneşte să pui pe hârtie cele mai tainice visuri ale tale. Fii liber să îţi doreşti ORICE pentru atunci când îţi doreşti ceva cu toată fiinţa ta, tot Universul conspiră la împlinirea dorinţei tale arzătoare!

Sursa: atractiasuccesului.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu