vineri, 23 noiembrie 2012

Sa ne pregatim! Se apropie.....

           Dragii mei, mai sunt 32 de zile pana la Craciun si doar cateva pana la deschiderea oficiala a sarbatorilor de iarna. 
        Atmosfera sarbatorilor ma duce cu gandul mereu la copilarie cand asteptam cu nerabdare pe Mos Nicolae si mai apoi pe Mos Craciun, impodobeam bradul si ascultam colinde cat era ziua de lunga. Iar daca afara ningea si aveam zapada eram cei mai fericiti copii. Astazi acele vremuri au trecut dar au ramas intiparite in sufletul meu si sper ca intr-o zi sa le pot oferii si copiilor mei macar o parte din ceea ce eu am avut in acele vremuri. 
        Magazinele au inceput sa se umple cu bunatati pentru sarbatori (de parca mancarea reprezinta singurul farmec al sarbatorilor de iarna), oamenii devin din ce in ce mai stresati sa se aprovizioneze "cu de toate". Globulete si tot felul de decoratiuni si jucarii asteapta cumintele pe raft sa imbodobeasca casele unde copii sunt cei mai fericiti sa le foloseasca.
         Asa ca m-am hotarat sa ma pregatesc incepand cu zilele ce urmeaza, motiv pentru care scot cd-urile cu colinde si imi fac liste cu prajituri si mai ales imi aduc aminte de cele mai frumoase clipe din copilarie.
      Pentru a intra treptat in atmosfera sarbatorilor de iarna (asta daca nu ne-o ia inainte zapada) am gasit un colid foarte drag mie pe care vreau sa vi-l impartasesc si voua si cu siguranta multi il cunosc deja: 


Voi ati inceput pregatirile? Ce fel de sarbatori va doriti anul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu