vineri, 23 noiembrie 2012

O portie de vitamina C, va rog!





    Dragii mei, dupa experienta cu pateul vegetal, pana acum nu m-am mai aventurat in bucatarie sa fac ceva deosebit,decat lucrui obisnuite.
    Astazi, am primit de la mamica mea cateva legaturi de patrunjel, iar eu pregatesc de vreo cateva zile niste germeni de grau pentru a-i testa. 
Asa ca m-a lovit inspiratia cand m-am gandit ce sa fac, mai ales ca le venise momentul germenilor iar eu nu aveam idee ce sa fac cu ei.
Asa ca am pregatit o legatura de patrunjel, o ceapa rosie, un castravete si o mana de germeni de grau. Peste aceasta nebunie curata, asa cum i se parea sotului meu, am pus un strop de ulei de masline si zeama de lamaie si bineinteles nelipsitele sare si piper.
Nu voi putea sa atasez o poza cu ce mi-a iesit, deoarece salata mea nu a rezistat mult timp pe farfurie, asa ca ma revansez data viitoare!

Voi ce retete mai pregatiti cu germeni de grau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu