duminică, 25 noiembrie 2012

Dulce de post: nebunie de cacao!

Si pentru ca astazi e duminica, am avut inspiratie, asa ca am pregatit un dulce de post.
Ingredientul surpriza folosit este ghimbirul, mai ales ca acesta aduce multiple beneficii organismului(mai ales cel proaspat).

NEGRESA CU GHIMBIR!

Reteta este foarte rapida si usoara, sa nu mai zic ca si deloc costisitoare!

Ingrediente: 

  • 3cani cu faina
  • 2cani cu zahar
  • 2 cani cu apa minerala
  • 3/4 cana cu ulei de floarea-soarelui
  • 2plicuri praf de copt
  • 1/2 lingurita cu ghimbir macinat
  • 5linguri cu cacao
  • 1 plic zahar vanilat Bourbon sau 1pliculet cu vanilie lichida
  • o esenta de rom


Mod de preparare:

  •  Se cern intr-un castron faina, praful de copt, ghimbirul si cacaua. Separat se amesteca uleiul cu zaharul, vanilia, esenta de rom, se adauga apa minerala.
  • Amesteca ingredientele umede cu cele uscate si omogenizeaza.
  • Toarna compozitia finala intr-o tava patrata tapeta cu hartie de copt si da la cuptorul incins pentru 35-40 de minute. Inainte de a scoate negresa din cuptor, fa testul scobitorii (daca iese curata din prajitura, s-a copt).
  •  Daca doriti puteti adauga 100gr ciocolata neagra topita la baie de aburi, pe care o incorporati inainte de a pune compozitia la cuptor.

Eu am folosit un plic de glazura de ciocolata neagra de la Dr. Oetker, pe care am pus-o deasupra prajiturii cand s-a racit!

 Si de data aceasta prajitura a trecut "testul scepticilor", mai ales ca la auzul ispravei mele am fost intrebata: " Pai si e buna?"

Va vezi da seama singuri din imagini:


 Bucatelele lipsa nu au mai apucat sa fie scaldate cu glazura! 



Este pufoasa, umeda si fff gustoasa!

Voi ce ati pregatit la desert?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu