duminică, 25 noiembrie 2012

Energie la farfurie :)

        Dragii mei azi am comis-o din nou in bucatarie!
 Ramasesem datoare cu salata plina de vitamina C, asa ca azi am updatat-o! Numai ca de aceasta data nu am mai avut germeni de grau, in locul carora am pus morcov razuit.
       Ca si ingrediente am folosit: 2legaturi de patrunjel (deoarece 1 este cam putin), o ceapa rosie sau verde ori de care aveti, un morcov si un castravete. Toate acestea maruntite se stropesc cu zeama de lamaie din belsug(sau dupa gust) si ulei de masline si bineinteles condimentate cu sare si piper.
       De data aceasta am luat aparatul foto dupa mine ca altfel iar nu reuseam sa imortalizez o bunatate de salata:


Ce parere aveti de combinatia de culori??? Trezeste apetitul, va asigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu