miercuri, 28 noiembrie 2012

Vindeca infertilitatea cu tratamente naturiste


   Ma numesc Tatiana Ciorgoda. Va scriu pentru a va multumi pentru sprijinul pe care revista Tratamente naturiste mi l-a acordat in rezolvarea problemei mele.
   Eu si sotul meu ne-am dorit foarte mult un copil, insa timp de jumatate de an nu am reusit sa raman insarcinata. Am consultat mai multi medici pana sa ajung la dv., insa tratamentele recomandate de acestia nu au dat rezultate. Medicii colaboratori ai revistei m-au ajutat si, impreuna cu ei, am depistat cauzele problemelor mele de fertilitate si am facut un program de tratament care a dat rezultate, acum o luna si jumatate reusind sa raman insarcinata.
Infertilitatera poate aparea datorita problemelor de ovulatie sau dezechilibrelor hormonale asociate cu chisturile ovariene sau a obstructiei trompelor uterine cu mucus care blocheaza trecerea spermatozoizilor.
   Medicii mi-au recomandat o dieta si suplimente nutritionale speciale pentru a putea sa raman insarcinata.
- Am consumat alimente bogate in vitamine B, C si E, zinc, acizi folici si acizi grasi esentiali pentru a evita problemele de infertilitate care pot aparea in cazul scaderii nivelelor acestora.
- Am redus nivelul de cofeina la maxim 100 mg pe zi (o ceasca medie de cafea de tarie obisnuita).
- Atentie la spalarea fructelor si legumelor pentru ca este foarte important sa inlaturati urmele de pesticide cu care acestea au fost stropite.
- Am luat acid folic suplimentar 400 µg pe zi. Acesta trebuie luat din momentul din care femeia doreste sa ramana insarcinata pana la sfarsitul celei de a 3-a luni de sarcina.
- Mi s-a recomandat sa consum alimente bogate in fier sau sa iau vitamine prenatale care contin fier.
- De asemenea fiindca sunt slaba si mananc de obicei putin mi s-au recomandat suplimente de multivitamine si minerale speciale.
- Medicii i-au recomandat si sotului meu ginseng siberian pe o perioada de trei luni (100-300 mg de 2 ori pe zi). Acesta poate rectifica numarul si creste mobilitatea spermatozoizilor.
- Evitati vaccinurile cu tulpini vii precum cele pentru rujeola, oreion, rubeola sau poliomielita cu 6 luni inainte de a concepe si pe toata perioada sarcinii.
- Pentru barbati este indicat sa se evite berea (deoarece aceasta contine estrogeni naturali care scad numarul spermatozoizilor), carnea, lactatele, fasolea si mazarea (deoarece si ele contin estrogeni). Evitati si baile prea calde, productia de sperma fiind mai eficienta cand testiculele nu sunt incalzite.
- Stresul este si el important deoarece poate suprima ovulatia si reduce numarul spermatozoizilor. Medicii l-au invatat pe sotul meu cum sa imi faca un masaj contra stresului deoarece eram mereu incordata si stresata.

Redactat de Dr. Frunza Alexandru

Sursa: revista-tratamente-naturiste.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu