miercuri, 20 februarie 2013

Rugaciune pentru momente de cumpana, pentru o solutie buna.

Rugaciune catre Sfanta Fecioara care a indeplinit multe dintre dorintele cititorilor nostri

Prea iubita si prea sfanta Marie, tu care desfaci necazurile tuturir celor ce alearga dinaintea ta, asculta si rugaciunea mea.Maicuta , ma sufoca necazul (......) , se spune dorinta.
I ntinde mainile tale cele prea sfinte si dezleaga de la mine acest necaz, ca sa nu mai fiu nefericit(a) si sa nu mai sufar. 
 Destul ai suferit tu pierderea Fiului tau cel iubit. 
 Cu puterea ta ridica de la mine aceasta suferinta si usireaza-mi viata. 
In miinile tale imi incredintez ,Fecioara, durerea mea; si la tine alerg ca sa culeg mangaiere.
 Oh, Maica a Mantuitorului nostru.Ai mila de mine si nu mai lasa sufletul meu sa fie apasat de povara necazului, ci cu bunatatea ta ridica acest necaz si despovareaza-mi suufletul. 
  Elibereaza-ma de amaraciunea , de mania si de toata ura pe care aceasta problema le-a nascut in mine.Si cu blandetea ta ajuta-jma sa trec peste tot si sa-mi vad de viata mai departe.
  In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin
                                              

sfatuitoarea.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu